onsdag 25 november 2009

California here we come

Morgonträningen är avklarad, packningen är klar och om en timme bär det av till flygplatsen. Jag och Krista är taggade till tänderna!

När vi landar kommer Kristas mamma och hämtar upp oss. Dagen kommer spenderas med att utforska Carlsbad och på kvällen ska Krista ha en get togheter med alla hennes kompisar. På torsdag är det thanksgiving, vi ska hem till Kristas mormor. Ska äta massa, massa mat! På fredag ska vi surfa och på lördag drar vi till LA. Ser så sjukt mycket fram emot allting! Förutom de två morgonpass som vi måste göra. Kristas hemmaklubb är känd här för deras mördar långa träningar. De passen vi ska gå på kommer vara 4 timmar långa...vilken normal människa simmar för 4 timmar i sträck? Jag kommer definitivt inte göra det i alla fall. Två timmar räcker nog för mig.
Annars har min fot börja ta stryck efter all misshandel av löpning upp och ner i backar med en aning för små skor. Mina tånaglar har börjat trilla av, super äckligt, får kväljningar varje gång jag ser min egna fot. Fick i och för sig ett par nya skor helt gratis igår, så jag ska inte klaga.

Hade annars velat vara hemma just nu och simmat SM, men en weekend i San Diego är helt okej det också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar