fredag 20 november 2009

Surprise

Antar att de flesta har gett upp hoppet om ett nytt blogginlägg här, men tänkte överaska lite efter klagomål från olika håll. Jag har inte haft världens mest spännande månad, har i princip sovit och tränat. Har varit iväg till Utah och Arizona och tävlat. Det gick helt okej, blev dock dödligt sjuk när jag kom hem från Arizona och låg hemma och hostade i en vecka, precis som resten av UNLVs simteam gjorde den veckan. Vi hade till och med två krismöten om hur alla skulle kunna bli friskare snabbare.
Nästa vecka är det thanksgiving, då drar jag och Krista till San Diego och LA! Grymt spännande, lovar att blogga om våra äventyr! (nästan lova i alla fall) Sen är det bara två veckor kvar i skolan, sen bär det av till San Diego igen för två veckors intensiv träning. Och sen...Sverige! Finner inte ens ord för hur mycket jag ser fram emot att få komma hem och fira jul och min födeslsedag i Sverige! Julkänslan här är lika med noll när man cycklar runt i T-shirt bland palmer. Trodde aldrig att jag faktiskt skulle sakna vintern...
Så, ska försöka att inte vänta en månad till nästa blogginlägg. Nu ska jag fila på en engelska uppsats och sen ska alla tjejer mötas upp i "Yogurtland" som tydligen ska vara det bästa som finns i matväg.

1 kommentar: