söndag 22 november 2009

Hemska bestraffningar

I lördags sket jag i allt som hade med läxor att göra och drog iväg till Time Square istället. Där kollade jag, Krista och Andy på New Moon och spenderade en och en halv timme inne på HM. När vi kom hem klädde alla freshmens upp sig till tänderna och sedan bar det av till The Strip. Vi tog en promenad i klackar till en fin italiensk restaurang för att fira Andys födelsedag. Tur ska man ju faktiskt ha någon gång så få lyckades få ett helt eget rum för oss själva. Själva rummet var deras vinföråd, som var sjukt mysigt med massa levande ljus överallt. Där åt vi så mycket vi ville för en liten summa pengar. Det var en riktigt fin kväll.

När vi kom hem runt midnatt däckade jag i sängen, fast alla andra bestämde sig för att fortsätta kvällen med nya äventyr. Tyvärr så åkte allihopa fast för att dricka alkohol och får inte komma på träningen imorgon. Deras "straff" resulterar alltså i att jag måste tvinga mig upp helt ensam i morgon bitti för att springa tracks och ha träningsvärk i en vecka framöver medan alla andra freshmens kan ligga hemma och sova. Sweet.


inne i The Wynn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar