söndag 23 augusti 2009

Regn i öknen!


Jag och Krista, roomie!

Hej allihopa!
Guess what? Det har regnat här! Igår spöregnade det säkert i 30 sek! wow! Idag är det molnigt, sjukt skönt!
Igår spenderades tid på Strippen med Leontina, vi försökte gå på bio men det sket sig när bion var omöjlig att hitta.
Igår kväll var det college fest, det var kul att spendera tid med alla simmarna, alla är jätte trevliga!
Idag ska jag nog simma för första gången här i allmänhetens pool, som är jätte fin! Blir dock bara något slags teknikpass.
imorgon börjar skolan och jag har inte förstått mitt schema förs en nu, och har precis insett att mitt schema inte är det bästa. Har klasser till tio på kvällen på torsdagar! Menmen, vi har i alla fall ingen skola på fredagar, så det kanske inte gör något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar