fredag 28 augusti 2009

sitter och väntar på att bli grillad...

Jag har äntligen en lugn stund här! Det är så jäklans mycket att göra hela tiden, men på ett väldigt positivt sätt. Jag har kommit igång med skolan, har dessutom bytt ut min super sena klass till en ny klass på morgonen, skönt! Så skolan rullar på bra, har börjat få mina första läxor...

Kom att tänka på igår hur grymt glad jag är att jag verkligen tog tag i det här och bestämde mig för att åka till staterna. Så många gånger ville jag egentligen bara ge upp för allt pappersarbete höll på att äta upp mig, men nu när jag väl sitter här har det varit värt mödan!

Så, igår var det en slags invigning (premier) här på skola. Jag missade de två första timmarna eftersom jag hade franska, men det gjorde tydligen inget, jag kom lagom tills alla simmarna skulle typ gå upp på scenen och visa upp sig. Det gick på tre sekunder, sen gick vi därifrån. Men det var i alla fall grymt mycket folk och massa gratis saker, som jag dock missa pga franskan.

Nu är det dags för mat, sen är det våran första officiella träning. Vi har haft lite lagkapper och lekar mest bara på skoj hittills, men idag är det judgment day. Landträning frän kvart över ett till tre, från tre till fem är det simning. Får se om jag någonsin bloggar igen. Om jag mot förmodan gör det ska jag ta och visa lite bilder från igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar