måndag 31 augusti 2009

Kunio doesn't care about your pain that much...

Så, träningen är igång, hårda tag är det, ska skriva lite roliga inlägg om träningen så snart som jag får tid, har det otroligt stressigt just nu. Men först vill jag bara dela med mig av min lördag.

Så på lördagsförmiddagen var det dags för "Cliff jumping". Vi var ett gäng simmare som tog våra bilar och åkte genom platt öknen omgringad av magnifika berg långt i fjärran. Vi spelade John Mayers i högtalarna och mådde allmänt bra. Vi kom fram till off road vägen nr 1 och trodde att vår bil skulle gå sönder där någonstans mitt i önken, men vi klarade oss fram till Lake Mojo. Där hoppade vi från klippor hela dagen och badade i 30 gradigt vatten. Det var en bra dag!













1 kommentar:

  1. Jätteroligt att läsa din blogg. Jag gjorde samma resa som du gör nu, fast för 20 år sedan. Simmade och läste på UNLV 1989-1993. Bara njut av varje dag!!!!

    SvaraRadera